Bloğuma hoşgeldin adını bilmediğim okuyucu

Yazmak oldum olası bana "çekici" gelmiştir. İnsan ardında bir şeyler bırakmak için mi yoksa yaşadıklarını unutur korkusuyla mı yazma ihtiyacı duyar bilinmez ama mağaradaki kayalardan günümüzdeki bilgisayar ekranına yazmaya kadar ilerletmiş bu işi. Bu süregelen yazma ihtiyacı bende de aynen devam ediyor. Haliyle bende kağıt kalem kullanımından dünyanın vazgeçilmezi olan blog yazılarına ilerlettim bu işi..

4 Ocak 2012 Çarşamba

Açılışlar devam ediyor... Web Siteme Hoşgeldiniz...

Sanırım bu gün yenilikler günü.. Uzun zamandır yapmak istediğim şeyi nihayet bu gün yayına aldım. Evet web sitemi bu gün itibariyle yayına vermiş bulunuyorum. Arzu ettiğim gibi bir tasarım oluşturduğu ve emeği için Murat Kaan'a teşekkür ediyorum...


“Doğum ve düğün anları yaşam döngüsündeki bir başka varoluşun başladığı ilk anlar olmaları nedeniyle her zaman önemliydi… Bu devinime bende şahidim… elimdeki fotoğraf makinesiyle gördüğüm ilk anları yakaladım, onlar için ölümsüz kıldım... Kendime yeni bir yol çizdim, yaptığım şahitlikle bu özel anları fotoğraflamaya işte böyle başladım. Şimdi aynı heyecan ve tutkuyu yaşamaya devam ediyorum…” mehtapcanver.com


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder