Bloğuma hoşgeldin adını bilmediğim okuyucu

Yazmak oldum olası bana "çekici" gelmiştir. İnsan ardında bir şeyler bırakmak için mi yoksa yaşadıklarını unutur korkusuyla mı yazma ihtiyacı duyar bilinmez ama mağaradaki kayalardan günümüzdeki bilgisayar ekranına yazmaya kadar ilerletmiş bu işi. Bu süregelen yazma ihtiyacı bende de aynen devam ediyor. Haliyle bende kağıt kalem kullanımından dünyanın vazgeçilmezi olan blog yazılarına ilerlettim bu işi..

14 Mart 2011 Pazartesi

Hakan Ahmet Bebek...

Sabah 09:35 ve Sinem Hanım telefonun bir ucunda doğumun başladığını haber veriyor. Vakit kaybetmeden onların yanına gidiyorum ve saatler süren bekleyişin ardından Sinem-Metin çiftinin bebekleri dünyaya geliyor. Saat 14:50...

Çekimlerim devam ediyor ama ben her defasında olduğu gibi böyle bir mucizeye şahit olmanın heyecanını yaşıyorum.... Hakan Ahmet ömrün güzel ve bol şans dolu olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder