Bloğuma hoşgeldin adını bilmediğim okuyucu

Yazmak oldum olası bana "çekici" gelmiştir. İnsan ardında bir şeyler bırakmak için mi yoksa yaşadıklarını unutur korkusuyla mı yazma ihtiyacı duyar bilinmez ama mağaradaki kayalardan günümüzdeki bilgisayar ekranına yazmaya kadar ilerletmiş bu işi. Bu süregelen yazma ihtiyacı bende de aynen devam ediyor. Haliyle bende kağıt kalem kullanımından dünyanın vazgeçilmezi olan blog yazılarına ilerlettim bu işi..

26 Nisan 2010 Pazartesi

Gezginin Notları: Bu Hafta Sonu Fotoğrafa Bolca Vakit Ayırdım..

Hafta sonu oldukça hareketli geçti benim için...

Öncelikle dün "İnsan Halleri" fotoğraf sergisinin açılışına katıldım. Katılım biraz fazla olduğundan oldukça kalabalıktı. Bu nedenle ancak ikinci gösterimi "ayakta" izleme şansını bulabildim. Sergi Mayıs ayına kadar devam edecek. Vakit ayırıp mutlaka görün derim..

Serginin oluşum sürecinde onlarla birlikte aynı heyecanı yaşamış biri olarak uzun bir çalışmanın ardından ortaya çıkan sonuç oldukça keyifliydi. Fotoğrafı seven bu çalışma için özveride bulunan herkesin ellerine sağlık...

İşte cumartesi böyle geçti.

Bu gün ise Eğitim Birimi'nde görev almam nedeniyle yeni kursiyerlerin eğitim gezisindeydim. Sabah erken başladığımız İstanbul gezimiz havanın da güzel olması nedeniyle öğleden sonra kalabalık bir İstanbul'la son buldu. Elbette İstanbul gezisi belirli güzergahlar içeriyor. Yoksa bu büyük ve güzel şehir için bir iki gün asla yetmez. Fotoğraf hakkında teknik bilgilerin aktarıldığı ve uygulamaların yapıldığı bu süreç sonunda katılımcılar yorgun ve zihinlerinde yeni öğrendikleri bilgilerle, eğitim biriminde olan bizler ise yorgun ama fotoğrafla ilgili bir şeyler öğretebilmenin keyfiyle ayrıldık. Bakalım bu günkü fotoğraflardan hangilerini seçip getirecekler. Cuma akşamı göreceğiz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder