Bloğuma hoşgeldin adını bilmediğim okuyucu

Yazmak oldum olası bana "çekici" gelmiştir. İnsan ardında bir şeyler bırakmak için mi yoksa yaşadıklarını unutur korkusuyla mı yazma ihtiyacı duyar bilinmez ama mağaradaki kayalardan günümüzdeki bilgisayar ekranına yazmaya kadar ilerletmiş bu işi. Bu süregelen yazma ihtiyacı bende de aynen devam ediyor. Haliyle bende kağıt kalem kullanımından dünyanın vazgeçilmezi olan blog yazılarına ilerlettim bu işi..

10 Mayıs 2010 Pazartesi

Gezginin Notları: Edirne'de Fotoğraf Çekiyoruz...

Bu gün şu saatlerde bilgisayarı açıp hala bir şeyler yapabiliyor olmama şaşırıyorum:) Sabah 06:30'da kalkıp fotoğrafı seven ve öğrenmek isteyen yaklaşık 70 kişi ile Edirne'ye doğru yola çıktık. Ve henüz şu saatlerde eve dönebildik. Yol boyunca aradabir yağan yağmur günün keyfini kaçırır mı diye düşünürken oldukça güzel bir hava günümüze eşlik etti. Harika bir fotoğraf gezisiydi. Bir şeyler öğretebilmenin ve aynı zamanda öğrenebilmenin keyfini yaşadım. Bu nedenle hafta sonu tatili yapamamış olmam bile çok önemli olmadı. Sadece iki haftayı sanki toplam bir haftaymış gibi yaşıyorum o kadar:))

Gezi sonrasında bana gelen mesajlardan, geziye katılan arkadaşların da bu geziden çok keyif aldığını ve onlara fotoğrafla ilgili destek verebildiğimi duymuş olmak elbette bu işi neden bu kadar çok sevdiğimi bir kez daha hatırlatıyor bana.

Gezide çekilen fotoğrafları Cuma günü değerlendireceğiz. Bakalım kimler neler görmüş?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder