Bloğuma hoşgeldin adını bilmediğim okuyucu

Yazmak oldum olası bana "çekici" gelmiştir. İnsan ardında bir şeyler bırakmak için mi yoksa yaşadıklarını unutur korkusuyla mı yazma ihtiyacı duyar bilinmez ama mağaradaki kayalardan günümüzdeki bilgisayar ekranına yazmaya kadar ilerletmiş bu işi. Bu süregelen yazma ihtiyacı bende de aynen devam ediyor. Haliyle bende kağıt kalem kullanımından dünyanın vazgeçilmezi olan blog yazılarına ilerlettim bu işi..

16 Temmuz 2010 Cuma

yeni bir blog.. istakozlar.blogspot.com

Zaman gerçekten değişti. İnternet kullanımının bu kadar yaygın olduğu şu zamanda yeğenim Gökçe ve arkadaşı Deren'in temiz bir çevre için açtıkları blogu görünce internet kullanımında sadece kötü örneklerin olmadığını görmekten memnun da oldum.

Yapmak istediklerini, bireysel eylemlerini izlemek o kadar keyifli ki. İlk olarak mahalle muhtarlığıyla görüşmüşler. Pek memnun ayrılmasalarda yaptıklarından vazgeçmeye pek niyetleri yok. Muhtarın "Belediye herşeyi yapıyor tamam mı yavrum" sözünün üzerine bu sözün gerçekliğini bile araştırmışlar:)) Nasıl mı? yazılarını okuyun, istakozlar.blogspot.com...

Benim yüzümde hala bir tebessüm var yaptıkları şeyle ilgili. Acaba muhtara da iletsek mi bu denemelerini:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder