Bloğuma hoşgeldin adını bilmediğim okuyucu

Yazmak oldum olası bana "çekici" gelmiştir. İnsan ardında bir şeyler bırakmak için mi yoksa yaşadıklarını unutur korkusuyla mı yazma ihtiyacı duyar bilinmez ama mağaradaki kayalardan günümüzdeki bilgisayar ekranına yazmaya kadar ilerletmiş bu işi. Bu süregelen yazma ihtiyacı bende de aynen devam ediyor. Haliyle bende kağıt kalem kullanımından dünyanın vazgeçilmezi olan blog yazılarına ilerlettim bu işi..

1 Kasım 2010 Pazartesi

22. İstanbul Fotoğraf Günleri Açılışı


Bu gün gerçekten çok keyifli bir gündü benim için. İfsak'ta yapılan 22. Fotoğraf Günleri açılışında, çalışmalar içinde fotoğraf gösterimizin de yer almış olması nedeniyle plaketlerimizi aldık. Serdar'la birlikte hazırladığımız gösteri uzun bir süreyi ve emeği içeren bir çalışma. Bu gün aynı zamanda evlilik yıldönümümüz. Bu nedenle bu başarı bize bir hediye:)

Fotoğraf ile bir şeyler anlatabilmek çok kolay bir şey değil. Üstelik anlattıklarınızı sadece görsellerle başka birine anlatmak işin en zor kısmı. Tepeköy'de Panagia Yortusu çalışmamızda gördüklerimizin ve hissettiklerimizin, bizim dışımızda da görülebilmiş olması gerçekten mutluluk verici. Seçici kuruldan geçmiş olması beni çok onurlandırdı. Kendim için bir temenni de bulunuyorum bu gün; daha ileriye..

22.İstanbul Fotoğraf Günleri Açılış Kokteyli Görüntüleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder