Bloğuma hoşgeldin adını bilmediğim okuyucu

Yazmak oldum olası bana "çekici" gelmiştir. İnsan ardında bir şeyler bırakmak için mi yoksa yaşadıklarını unutur korkusuyla mı yazma ihtiyacı duyar bilinmez ama mağaradaki kayalardan günümüzdeki bilgisayar ekranına yazmaya kadar ilerletmiş bu işi. Bu süregelen yazma ihtiyacı bende de aynen devam ediyor. Haliyle bende kağıt kalem kullanımından dünyanın vazgeçilmezi olan blog yazılarına ilerlettim bu işi..

30 Kasım 2010 Salı

Tepeköy'de Panagia Yortusu Fotoğraf Gösterimimiz Keyifle Tamamlandı

Öncelikle fotoğraf gösterimimizi izlemek için gelen herkese çok teşekkür ederim. Ayaklarınıza sağlık.

Keyifle ve heyecanla üç gösterime katılan 110 izleyici ile paylaştık sunumumuzu. Geri bildirimler çok olumluydu. Bu nedenle emeğimize ve heyecanımıza kesinlikle değerdi diye düşünüyorum.

Bu arada çok sevgili hocam İ.Ü.Sosyal Antropoloji Bölümü Prof. Dr. Yüksel KIRIMLI'da teşrif etmişlerdi. Prof. Dr. Taylan AKKAYAN hocam'ın da selamlarını getirmişlerdi. Açıkçası bu, heyecanımı çok daha fazla arttırdı. Yıllarca sıralarda oturarak onlardan öğrendiğim bir çok şeyi şu an fotoğraf çekerken kullanabiliyor olmak beni fotoğrafta istediğim noktaya daha hızlı taşıyor.

Fotoğraf adına bana çok şey kattıklarını düşündüğüm değerli hocalarım Selim Güneş, Sami Aksoğan ve Hakan Hatay'a da geldikleri için ayrıca teşekkür ederim.

Keyifle gösterimi tamamladık. Darısı yeni gösterimlere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder