Bloğuma hoşgeldin adını bilmediğim okuyucu

Yazmak oldum olası bana "çekici" gelmiştir. İnsan ardında bir şeyler bırakmak için mi yoksa yaşadıklarını unutur korkusuyla mı yazma ihtiyacı duyar bilinmez ama mağaradaki kayalardan günümüzdeki bilgisayar ekranına yazmaya kadar ilerletmiş bu işi. Bu süregelen yazma ihtiyacı bende de aynen devam ediyor. Haliyle bende kağıt kalem kullanımından dünyanın vazgeçilmezi olan blog yazılarına ilerlettim bu işi..

15 Ocak 2011 Cumartesi

Çalışmaya devam...

Yazmaya biraz ara vermiş gibi görünsemde çalışmalar aynı hızda devam ediyor...

Hala projemle ilgili fotoğraf çalışmalarım ve kamera kayıtlarımı tamamlamaya çalışıyorum. Seyfettin Ustamda sağolsun bana elinden geldiğince yardımcı oluyor. Sonuç istediğim gibi olacak sanırım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder