Bloğuma hoşgeldin adını bilmediğim okuyucu

Yazmak oldum olası bana "çekici" gelmiştir. İnsan ardında bir şeyler bırakmak için mi yoksa yaşadıklarını unutur korkusuyla mı yazma ihtiyacı duyar bilinmez ama mağaradaki kayalardan günümüzdeki bilgisayar ekranına yazmaya kadar ilerletmiş bu işi. Bu süregelen yazma ihtiyacı bende de aynen devam ediyor. Haliyle bende kağıt kalem kullanımından dünyanın vazgeçilmezi olan blog yazılarına ilerlettim bu işi..

12 Mayıs 2011 Perşembe

Bennu bebek dünyaya gözlerini açtı...

Sabahın erken saatlerinden beri hastanede olan Tunay-Yakup çifti saat 17:26'da bebeklerini kucaklarına aldı. Yine tüm aile mutluydu. Bir bebek dünyaya geldiğinde bu mucizenin yanında ailelerin mutluluklarına şahit olmakta bir o kadar güzel bir duygu. Bennu bebek dünyaya gözlerini açtığı ilk andan itibaren orada olmak yine çok heyecanlıydı.

Girdiğim son doğumlarda sanırım yakında bir anne olacak olmam nedeniyle doğum anıma dair daha bir sabırsızım:) Doğum fotoğrafçılığının bana kattığı en büyük şey doğum sürecini yakından görmekti. Çünkü artık doğum, benim için tanıdık bildik bir şey oldu...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder