Bloğuma hoşgeldin adını bilmediğim okuyucu

Yazmak oldum olası bana "çekici" gelmiştir. İnsan ardında bir şeyler bırakmak için mi yoksa yaşadıklarını unutur korkusuyla mı yazma ihtiyacı duyar bilinmez ama mağaradaki kayalardan günümüzdeki bilgisayar ekranına yazmaya kadar ilerletmiş bu işi. Bu süregelen yazma ihtiyacı bende de aynen devam ediyor. Haliyle bende kağıt kalem kullanımından dünyanın vazgeçilmezi olan blog yazılarına ilerlettim bu işi..

7 Mayıs 2011 Cumartesi

Doğum günün kutlu olsun Gökçe'cim, iyi ki varsın...

Bu gün kendi çocuğum kadar çok sevdiğim, kıymeti anlatılmaz kuzum yeğenim Elif Gökçe'nin doğum günü. Onu çok çok seviyorum.

Bir erkek çocuğum olacağını öğrendiğimde aklıma ilk gelen "zaten bir kızım var şimdi bir de oğlum olacak" düşüncesiydi. Sanırım hamilelik beni çok duygusallaştırdı yazarken bile gözlerim doluyor; Gökçe'nin 11 yılını görebilmek, onunla yaşamak ve böyle bir sevgiyi paylaşmak kelimelerle anlatılmaz. Ona hayatının her yaşında güzellikler mutluluk ve sağlık diliyorum. Seni çok seviyorum Gökçe'cim. İyi ki doğmuşsun iyi ki varsın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder