Bloğuma hoşgeldin adını bilmediğim okuyucu

Yazmak oldum olası bana "çekici" gelmiştir. İnsan ardında bir şeyler bırakmak için mi yoksa yaşadıklarını unutur korkusuyla mı yazma ihtiyacı duyar bilinmez ama mağaradaki kayalardan günümüzdeki bilgisayar ekranına yazmaya kadar ilerletmiş bu işi. Bu süregelen yazma ihtiyacı bende de aynen devam ediyor. Haliyle bende kağıt kalem kullanımından dünyanın vazgeçilmezi olan blog yazılarına ilerlettim bu işi..

25 Ağustos 2010 Çarşamba

Kar Beyaz Filmi nihayet vizyona giriyor..


Filmi büyük bir heyecanla bekliyorum uzun zamandır. Nihayet vizyona giriyor. Yönetmeni Selim Güneş. Ve fotoğrafçı.

Selim hoca ile 2008 yılında İfsak'ta açtığı fotoğraf atölyesine katıldığım zaman tanışma fırsatını yakaladım. Naif biri olmasının yanında fotoğraf konusundaki aktardığı bilgiler, kendisini benim hayatım içinde önemli bir yerde kıldı. O zamanlar da film çekimine başlayacağını biliyorduk, yoğun bir çalışma içindeydi. Şimdi sonuca oldukça yaklaşıldı. Bende büyük bir merakla bekliyorum filmi. Acaba nasıl kareler çıkacak karşımıza. Kareler diyorum çünkü filmlerin içinde anlatılanlar akıp giderken bazı görüntüler fotoğraf karelerini aratmıyor. Film izlerken içinden fotoğraf karelerini yakalamak keyifli bir şey benim için. Ve Selim hoca fotoğraf gözüyle neler kattı görselliğe merak ediyorum. Bu filmde de sanırım biraz bu yönde bir beklentim var.

Film umarım verilen emeklerin karşılığını alır.

Filmin web sitesi, facebook'ta sayfası var, IMDB'de sayfası açıldı. Bilginize...

Not: Selim Hoca ile konuştuğumda filmin vizyona 2011 yılının ilk aylarında gireceğini belirtti. Benden söylemesi..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder